Порше Захід Новини

Audi вже сьогодні формує світ завтрашнього дня. З прогресивними технологіями, пристрасною творчістю та новою філософією суспільства. Відкрийте для себе різноманітність наших моделей Audi.

  1. Новини
  2. Оновленний позашляховик Audi Q8
16.10.2023
Новини від Audi

Оновленний позашляховик Audi Q8

Сильний характер в елегантній формі

1


Виразний дизайн і нові технології освітлення: зустрічайте оновлений Audi Q8

  • Виразна зовнішність є запорукою високої впізнаваності флагманського позашляховика Audi
  • Персоналізація світлового малюнку фар і задніх ліхтарів завдяки цифровізації
  • Пропонований асортимент обладнання з новими кольорами кузова, колісними дисками та декоративними вставками підкреслює динамічний та елегантний вигляд
     

Audi оновлює флагман сімейства Q, який отримує лаконічний дизайн і вдосконалені технології. Переосмислена естетика екстер’єру з новим дизайном спойлерів переднього та заднього бамперів підкреслює сильний характер позашляховика у кузові купе. Доступний як опція пакет екстер’єру S line розрахований на клієнтів, які прагнуть ще більшої спортивності. Audi вперше оснащує Q8 матричними світлодіодними фарами HD Matrix, що містять лазерний модуль додаткового дальнього світла. Ці фари мають цифрові денні ходові вогні та кілька варіантів світлових малюнків на вибір. Задні цифрові OLED-ліхтарі з чотирма варіантами дизайну світлового малюнку доповнюють розширену пропозицію світлових приладів. Нові диски, кольори, декоративні вставки та сидіння з контрастною строчкою, використані в автомобілі, підкреслюють його статус лідера серед моделей Q.

Image

Оновлений, благородний, яскравий: дизайн екстер’єру
Оновлений Q8 з виразним дизайном — це спортивний, елегантний позашляховик-купе від бренду з чотирма кільцями. Чіткі лінії, благородна зовнішність й об’ємні форми свідчать про динамічний характер Q8. Короткі звиси та довга колісна база утворюють спортивні й елегантні пропорції, які можна акцентувати спеціальними кольорами кузова та колісними дисками.

Потужна навіть на вигляд вертикальна решітка радіатора Audi Singleframe у формі восьмикутника наразі приваблює своїми вертикальними елементами. Вони мають форму краплі в базовій комплектації, а в пакеті S line та версії SQ8 — L-подібну форму. Такий дизайн підкреслює, що Q8 — це топова модель Audi, і дозволяє миттєво відрізнити її від моделей лінійки A. Впевнений зовнішній вигляд Q8 доповнюють нові виразні повітрозабірники, які чудово вписуються в базову архітектуру автомобіля.

Audi систематично зменшує кількість декоративних елементів, щоб зробити дизайн ще більш лаконічним. Визначити різницю між базовою версією, пакетом екстер’єру S line і моделлю S з першого погляду можна за зоною переднього бампера, молдингом дверей і дифузором. У базовій версії вони виконані у контрастному кольорі, який підкреслює міцний, позашляховий вигляд. Новою для всіх варіантів Audi Q8 є вихлопна система з вихлопними патрубками преміального дизайну, які притягують до себе погляди. Пакет екстер’єру S line, що надає автомобілю ще більшої схожості з SQ8, виділяється своїми виразно акцентованими бічними повітрозабірниками в передньому бампері.

Решітка радіатора Singleframe, без сумнівів, вразить вас своєю контрастною кольоровою гамою. Доступні як опція пакети оптики Black і Black Plus розставляють яскраві акценти в екстер’єрі навколо решітки Audi Singleframe, облямівки бічних вікон, а також переднього та заднього бамперів. Крім того, маска решітки Singleframe виконана у чорному глянці.

Інноваційні фари з матричною світлодіодною технологією HD Matrix LED, додатковий лазерний модуль, а також модуль цифрових денних ходових вогнів, розташованих у верхньому горизонтальному сегменті, надають Q8 ще більш впевненого вигляду. Разом із задніми цифровими OLED-ліхтарями, які вперше встановлюються на Q8, вони ще більше підкреслюють преміальний характер моделі. Задні цифрові OLED-ліхтарі поєднує в одне ціле світлодіодна смуга з чорною глянцевою окантовкою та інтегрованими кільцями Audi, що проходить через всю задню частину автомобіля.

Audi Q8 є втіленням нового, сучасного фірмового стилю Audi. Зокрема, його характеризують нові двовимірні кільця, які вперше з’явилися в Q8 e-tron. Вони вражають своїм бездоганним виконанням. Замість хрому чотири нових кільця пропонуються у контрастній комбінації білого та чорного кольорів; в опційному пакеті білий колір кілець замінено на темно-сірий, який візуально дуже схожий на глянцево-чорний. На центральній стійці Q8 тепер також нанесено позначення моделі, версії та ідентифікатор технології.

Image

Новий спосіб персоналізації: фари й задні ліхтарі
У стандартній комплектації Q8 для освітлення дороги використовуються світлодіодні фари високої інтенсивності; матричні світлодіодні фари доступні як опція. Також доступні світлодіодні фари HD Matrix з лазерним модулем Audi, які складаються з 24 світлодіодів та лазерного діода високої потужності і які відразу можна розпізнати за блакитними елементами підсвітки, вбудованими у фари. Лазерне світло вмикається на швидкості 70 км/год (43,5 миль/год) і значно збільшує дальність освітлення дальнього світла. Новий компонент для фар топсегменту — цифрові денні ходові вогні. Вони роблять вигляд Q8 унікальним й безпомилково розпізнаваним, пропонуючи користувачеві один із чотирьох окремих світлових малюнків, які можна вибрати через систему MMI. Вони не тільки розширюють функціонал фар головного світла — їх дизайн також було оновлено. Високо розташовані денні ходові вогні візуально роблять Q8 ще ширшим, а також утворюють плавний перехід між фарами та решіткою Singleframe. Вперше Q8 отримує як опцію великі задні цифрові OLED-ліхтарі (OLED = органічний світловипромінюючий діод), що також мають чотири цифрові світлові малюнки, як і фари.

Подібно до Audi A8 і Q5, задні цифрові OLED-ліхтарі в Q8 включають функцію індикації наближення, яка працює у тандемі із системами допомоги водієві. Коли транспортні засоби ззаду наближаються до Q8, що стоїть, на відстань до двох метрів, блоки керування запускають активацію всіх цифрових сегментів OLED. Додаткові функції включають динамічні покажчики повороту, а також різні сценарії анімації функцій Coming Home та Leaving Home.

Image

Декор, кольори, диски: потрібний асортимент обладнання на будь-який смак
У рамках останнього оновлення асортименту продукції Audi знову вдосконалила добір обладнання для Q8. У базовій моделі тепер для оздоблення сидінь використовується строчка контрастного сірого кольору. На вибір також доступні дев’ять декоративних вставок. На додаток до доступних опцій для лінійки обладнання пропонуються: сріблястий Wood Fine-Grain Ash Natural для стандартної комплектації, матова карбонова саржа і сріблясто-сірий Aluminium Linear для версії Q8 зі спортивним пакетом S line, а також для версії SQ8. Три нові варіанти оздоблення ще більше підкреслюють характер Q8. Audi Sport GmbH пропонує кольори: золотавий Sakhir Gold, синій Ascari Blue і червоний Chili Red, усі з ефектом «металік». Проте оновлення, на які можуть розраховувати клієнти, стосуються не тільки оздоблення. Асортимент доступних клієнтам дисків поповнився п’ятьма новими дизайнами.

Системи допомоги водієві, зокрема, отримали суттєве оновлення індикації оточення автомобіля. Цифрова панель приладів Audi virtual cockpit відображає попередження про зміну смуги руху, попередження про дистанцію до інших учасників дорожнього руху (вантажівки, автомобілі та мотоцикли), інформацію асистента проїзду перехресть та системи сповіщення про світлофори онлайн у приголомшливій якості Full HD.

Image

Стабільний у будь-якій ситуації: підвіска з ДНК Audi
Тільки Audi їздить як Audi: саме так бренд із чотирма кільцями характеризує ДНК ходової частини Audi, і це безпосередньо стосується й моделі Q8. П’ять характеристик визначають керованість Q8: збалансованість, надійність, контрольованість, точність та легкість. Підвіска, рульове керування та привод, а також системи гальмування та керування відіграють ключову роль у забезпеченні надійного, динамічного та водночас комфортного водіння. Навіть у стандартній комплектації збалансована підвіска зі сталевими пружинами і регульовані амортизатори забезпечують незмінно позитивні враження від водіння Q8.

Як опція пропонується пневматична підвіска з електронним керуванням і адаптивною системою амортизації з постійним контролем — пневматична адаптивна підвіска або спортивна пневматична адаптивна підвіска (стандартна комплектація SQ8). Крім того, пропонована як опція система керування всіма колесами (стандартна комплектація SQ8) забезпечує підвищений рівень безпеки та комфорту. На низькій швидкості задні колеса повертаються на кут до п'яти градусів у напрямку, протилежному напрямку повороту передніх коліс. Завдяки цьому радіус повороту зменшується майже на один метр, і підвищується керованість. У той же час водій відчуває більше комфорту та покращену стабільність на високій швидкості, оскільки задні колеса повертаються в тому ж напрямку, що й передні. Щоб покращити керованість Q8 у повсякденних ситуаціях, наприклад, під час паркування на вулиці або на критих парковках чи в домашньому гаражі, систему рульового керування було оптимізовано для більшої простоти кермування.

Image

Правильний вибір для будь-якої ситуації: силові агрегати
Лінійку відкриває 50 TDI quattro, що пропонує 210 кВт (286 к.с.) і 600 Н·м крутного моменту. Великий позашляховик розганяється з місця до 100 км/год за 6,1 секунди та досягає максимальної швидкості 241 км/год.

V6 для Audi Q8 поєднується з 8-ступінчастою коробкою передач tiptronic, постійним повним приводом quattro та системою Mild Hybrid, яка може забезпечити заощадження пального до 0,5 літра на 100 кілометрів під час експлуатації. Її ключовими компонентами є літій-іонна акумуляторна батарея та ремінний стартер-генератор змінного струму (BAS), який постачає живлення до головної електричної мережі позашляховика-купе напругою 48 В. Під час уповільнення система BAS рекуперує до 8 кВт енергії, яку вона накопичує в батареї. На швидкості від 55 до 160 км/год Q8 може рухатися накатом із вимкненим двигуном протягом 40 секунд, якщо водій знімає ногу з педалі акселератора. Після гальмування система BAS швидко і дуже легко знову запускає 6-циліндровий двигун. Система «старт-стоп» активується вже на швидкості 22 км/год./

Image

Чудова продуктивність: Audi SQ8 з бензиновим двигуном V8.
Новий SQ8 випромінює ще більше спортивності: він вражає оновленим дизайном переднього спойлера та виразним заднім дифузором. Решітка радіатора Singleframe виділяється вертикальними L-подібними елементами в спортивній кольоровій гамі. Збільшені повітрозабірники закриті решітками з чарунковою структурою поверхні. Характерним рішенням Audi є алюмінієве оздоблення корпусів зовнішніх дзеркал, вставок решітки радіатора Singleframe та облямівок бічних повітрозабірників. Така ж колірна схема використовується для вставок накладок порогів. Для SQ8 також можна замовити доступні як опція пакети Black і Black plus.

У рамках програми оновлення асортименту на SQ8 відтепер встановлюється добре відомий двигун 4.0 TFSI потужністю 373 кВт (507 к.с.) з 770 Н·м крутного моменту в комбінації із 8-ступінчастою коробкою передач tiptronic зі швидким перемиканням передач та постійним повним приводом quattro. Завдяки цьому двигуну SQ8 TFSI1 розганяється з місця до 100 км/год лише за 4,1 секунди, а максимальна швидкість, обмежена електронікою, становить 250 км/год. Двигун 4.0 TFSI має порядок запалювання 1-3-7-2-6-5-4-8, який забезпечує характерне спортивне, гучне звучання. У діапазоні низьких і середніх навантажень та швидкостей прискорення (від 160 до 250 Н·м і від 950 до 2500 об/хв з максимальним крутним моментом 145 Н·м) система відключення циліндрів Cylinder On Demand деактивує циліндри 2, 3, 5 і 8 на верхніх передачах, припиняючи впорскування пального та ініціювання запалювання і закриваючи впускні й випускні клапани. Процес перемикання триває лічені мілісекунди і відбувається практично непомітно для водія. У режимі роботи 4 циліндрів робочі точки в активних циліндрах зміщуються для забезпечення роботи під вищим навантаженням, що підвищує теплову ефективність, тоді як неактивні циліндри рухаються, по суті, без втрат, як газові пружини. Коли водій натискає на педаль акселератора, неактивні циліндри негайно вмикаються знову. Для досягнення спортивного звуку в кожній вихлопній трубі вбудована вихлопна заслінка, яка модулює звук залежно від навантаження та частоти обертання.

Ідеальні ходові якості автомобіля забезпечуються не тільки за рахунок першокласних двигунів, а й високоякісних елементів підвіски. У доступному як опція додатковому пакеті підвіски клієнтам також пропонується спортивний диференціал і пов’язані з ним переваги. Під час проходження поворотів на високій швидкості він використовує дві багатодискові муфти для розподілу крутного моменту між задніми колесами, збільшуючи момент на зовнішньому відносно траєкторії повороту колесі, яке має краще зчеплення з поверхнею. Ця технологія, відома як векторування крутного моменту, робить керування ще більш легким і точним. Під час проходження повороту або прискорення в повороті великий спортивний позашляховик-купе буквально притискається до дороги, зводячи до мінімуму тенденцію до недостатнього стернування. Другим компонентом пакету є електромеханічна система активної стабілізації (eAWS). У цьому випадку обидві осі оснащуються компактним електродвигуном, з’єднаним із трансмісією. Він розділяє стабілізатор на дві половини. Під час руху прямо ці половини працюють значною мірою незалежно одна від одної, зменшуючи коливання кузова на на нерівних дорогах. Однак під час руху у спортивному стилі електродвигун змушує обидві половини обертатися в протилежних напрямках, таким чином скріплюючи їх в єдине ціле. Це забезпечує значно менший нахил автомобіля в повороті і більш точну відгучність керма. Система eAWS живиться від суперконденсатора 48 В. Компактний, легкий накопичувач енергії, який може накопичувати та вивільняти високий струм за дуже короткий час, забезпечує живленням два електродвигуни з максимальною потужністю 1,5 кВт кожен.

Audi SQ8 сходить з конвеєра з 21-дюймовими дисками та шинами 285/45 у стандартній комплектації. Крім того, Audi та Audi Sport пропонують інші варіанти 21- та 22-дюймових дисків. Гальмівні диски на передній осі мають діаметр 400 мм, на задній осі — 350 мм. Чорні гальмівні супорти (як опція доступні супорти червоного кольору), мають логотип S — знак стилю, що визначає вигляд передньої частини автомобілів Audi.

Image
Image
Image
Image

Зверніть, будь ласка, увагу, що інформація на сайті наведена лише для ознайомлення. Функції та їх наявність в автомобілі можуть відрізнятися в залежності від їх доступності в країні та/або технічних характеристик (конфігурації) автомобіля. Дана інформація по автомобілю не є публічною пропозицією щодо придбання товару. Дана інформація по автомобілю також не є рекламою та не зобовязує жодну зі сторін до продажу чи придбання автомобіля. Точна комплектація та перелік опцій вказуються у договорах купівлі-продажу автомобіля. 

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.