Порше Захід Новини

Свіжі та актуальні новини від Порше Захід.

  1. Новини
  2. 50-річчя революційної моделі Volswagen K70
22.10.2020
Світ Фольксваген

50-річчя революційної моделі Volswagen K70

Перша модель Volkswagen, оснащена двигуном з рідинним охолодженням і переднім приводом, відкрила нові перспективи для марки. Автомобіль, який загадав нові стандарти і визначив напрямки для подальшого розвитку дизайну

1

«Ви полюбите Volkswagen K70, тому що він відкриває нову еру в історії Volkswagen» - під таким рекламним слоганом модель Volkswagen K70 була представлена ​​аудиторії 50 років тому. Завдяки розташованому спереду двигуну з рідинним охолодженням, передньому приводу і сучасному дизайну цей середньорозмірний седан фактично відкрив нову епоху в історії марки Volkswagen.

20 жовтня 1970 року на прес конференції в Зальцгиттере Volkswagen представив нову модель K70 і завод, спеціально побудований для її виробництва. «Новий Volkswagen, що відрізняється від інших моделей марки, що випускалися до сьогоднішнього дня, - Volkswagen K70», - відзначали в пресі. Дійсно, седан багато в чому відкривав нові перспективи. З ним марка Volkswagen виявилася на порозі нового успішного періоду свого розвитку.

Технології. Оснастивши модель K70 двигуном з рідинним охолодженням і переднім приводом, марка Volkswagen перейшла до зовсім нової для себе концепції, завдяки якій великого успіху пізніше домоглися моделі Passat і Golf. Модель K70 отримала сучасне шасі з незалежною підвіскою, а довга колісна база дозволила створити дуже просторий салон і забезпечила чудову керованість.

Безпека. Крім високого рівня комфорту, інженери K70 зосередили свої зусилля на активної і пасивної безпеки. Такі особливості моделі, як посилена конструкція пасажирського салону, наявність зон деформації спереду і ззаду, розміщення паливного бака в захищеній області задньої частини кузова і підготовка до установки ременів безпеки на всіх сидіннях вже в стандартній комплектації, задали нові стандарти в цій галузі.

Дизайн. Лаконічний дизайн з чіткими лініями, який залишається актуальним і сьогодні, виявився передовим. Седан був розроблений Клаусом Люті (Claus Luthe), одним з найавторитетніших автомобільних дизайнерів свого часу. Його характерний почерк знайшов своє втілення і в більш пізніх моделях Volkswagen, в тому числі в Golf і Polo.

Впевненість з перших днів
79-річний Карл-Гюнтер Квайссер (Karl-Günter Queißer) одним з перших познайомився з моделлю K70 і особисто спостерігав за колосальними змінами в розвитку марки. Він почав свою кар'єру в Volkswagen в 1970 році, влаштувавшись маляром на новий завод в Зальцгиттере. Карл-Гюнтер досі добре пам'ятає перші кілька років, повних змін і перетворень. «Це було дійсно щось особливе», - зазначає він, згадуючи про той час, коли створювалася модель K70.

Незабаром Квайссер гідно оцінив автомобіль з розташованим спереду двигуном з рідинним охолодженням, чотирма дверима і несподівано просторим салоном і багажником. Він придбав свій перший автомобіль моделі K70 в 1971 році. До цього Карл-Гюнтер їздив на Beetle, і зміна моделі стала для нього справжнім проривом. Після трьох К70 в його гаражі з'явився Golf. «Світ йде вперед», - зазначає Карл-Гюнтер, позитивно дивлячись на зміни.

Від K70 до ID.3
Зараз Квайссер їздить на K70 LS і Golf 8. Придбавши K70, він здійснив свою мрію і тепер регулярно бере участь в ралі і групових поїздках за кермом даної класичної моделі. У вересні Карл-Гюнтер відправився на екскурсію на колишнє місце роботи в Зальцгиттер. Він дуже хотів відсвяткувати ювілей K70 разом з іншими членами клубу любителів даної моделі в спеціально організованому турі, але, на жаль, через епідеміологічну ситуацію це виявилося неможливо. Квайссер зазначив знаменна подія в Зальцгиттере в складі невеликої групи і згадав той особливий період. Багато діючі співробітники заводу зупинялися у незвичайного автомобіля, і їх колишній колега з ентузіазмом відповідав на всі питання.

Карл-Гюнтер дуже пишається тим фактом, що їздив за кермом всіх поколінь моделі Golf, що сходили з конвеєра аж до сьогоднішнього дня. Ставши власником нового, інноваційного Golf 8, він з величезним ентузіазмом зустрічає зміни і пов'язані з ними завдання. Адже світ як і раніше не стоїть на місці. Карл Гюнтер Квайссер впевнений, що ID.3 також займе своє місце в його гаражі.

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.