Рекорд Volkswagen ID.3
Новий Volkswagen ID.3 встановив перший рекорд. З Цвіккау до Швейцарії без підзарядки
Новий Volkswagen ID.3 встановив перший рекорд.
Електромобіль подолав 531 кілометр від Цвіккау до Шаффхаузена (Швейцарія) без підзарядки. Офіційно запас ходу цієї моделі становить до 420 кілометрів (цикл WLTP). Відповідне значення було перевищено більш ніж на 100 кілометрів, тобто на 26%.
У подорож відправився серійний ID.3 1st Pro Performance з акумуляторною батареєю ємністю 58 кВт · год, зібраний на заводі в Цвіккау. Маршрут до Швейцарії проходив через такі міста, як Байройт (Bayreuth) і Ульм (Ulm), і включав тільки дороги загального користування і шосе.
За кермом автомобіля, який встановив рекорд, перебував уродженець Швейцарії і шанувальник «гіпермайлінга» Фелікс Егольф (Felix Egolf). Термін «гіпермайлінг» виник в США. Це прийоми водіння серійних автомобілів, які дозволяють максимально збільшити ефективність руху та звести до мінімуму витрати палива.
«У цьому автомобілі є все: він компактний, але просторий, у нього приголомшливий, практично футуристичний дизайн і низький коефіцієнт аеродинамічного опору», - зазначає Фелікс Егольф після прибуття в Шаффхаузен. І хоча це подорож не варто порівнювати з повсякденними поїздками, воно підтверджує практичність моделі ID.3. «Завдяки високовольтної батареї, ефективному приводу і можливості швидкої підзарядки навіть далекі поїздки не створять проблем», - зазначає Рейнхард де Фріс (Reinhard de Vries), керуючий директор Volkswagen Sachsen, відповідальний за технологією і логістику. - Крім того, це переконливе послання для колективу з Цвіккау і всієї команди ID. ».
Однак не тільки технології допомагають досягти успіху в гонці за рекордами. Важливий також економічний стиль водіння. Фелікс Егольф регулярно прибирав ногу з педалі акселератора, даючи ID.3 можливість рухатися накатом. На шосе він іноді використовував зони зниженого тиску за вантажівками, які рухались перед ним. З іншого боку, через присутність оператора і використання додаткового технічного обладнання загальне навантаження збільшилося приблизно на 250 кг. Крім того, періодично або постійно функціонували допоміжні споживачі електроенергії, в тому числі навігаційна система, денні ходові вогні, аудіосистема та система вентиляції. Проте електромобіль витрачав всього 10,9 кВт · год на 100 км шляху при тому, що стандартне енергоспоживання моделі ID.3 знаходиться в діапазоні 14,5-15,4 кВт · год на 100 км.
44% пройденої дистанції довелося на шосе і 56% - на польові дороги. Середня швидкість склала 56 км / ч. ID.3 подолав відстань від Цвіккау до Шаффхаузена приблизно за дев'ять годин. Цей рекорд був встановлений на електромобілі ID.3 1st Pro Performance сірого кольору Manganese Grey з акумуляторною батареєю ємністю 58 кВт · год, що розвиває потужність 204 к.с.
Volkswagen ID.3 проводиться на заводі електромобілів в Цвіккау. Це перший представник сімейства електромобілів ID. від Volkswagen. Виробнича площадка, розташована в Саксонії, грає ключову роль в системному переході марки до електричної мобільності: вперше великий завод по збірці автомобілів повністю перекладається на виробництво електромобілів, а обсяг інвестицій становить близько 1.2 мільярда євро. За планом всі роботи по переобладнанню підприємства повинні бути завершені в поточному році.
У 2021 році, за перший повний рік виробництва електромобілів, з конвеєра в Цвіккау зійдуть близько 300.000 автомобілів на основі модульної платформи електричного приводу (MEB). Таким чином, цей майданчик стане найбільшим і найпродуктивнішим заводом електромобілів в Європі, а також вона покладе початок трансформації глобальної виробничої мережі Volkswagen.