П'ять зірок Euro NCAP для Volkswagen ID.3
Відмінні оцінки за всіма параметрами
За результатами випробувань Euro NCAP (Європейська програма оцінки нових автомобілів) модель ID.3 отримала найвищу оцінку. Перший автомобіль, створений на базі нової електроприводної платформи (MEB), був високо оцінений комітетом по всіх параметрах: за захист дорослих пасажирів, дітей і вразливих учасників дорожнього руху, а також за системи допомоги водієві, що підвищують рівень безпеки.
«Це неймовірний успіх для всієї команди, яка працює над проектом ID., - зазначив д-р Франк Вельш (Dr Frank Welsch), член правління марки Volkswagen, відповідальний за технічний розвиток. - Високий рівень безпеки автомобілів - наш пріоритет. І ми закладали ці параметри в платформу MEB з моменту початку її розробки. П'ять зірок, отримані моделлю ID.3, - вагомий доказ правильно обраного шляху ».
Оцінка ступеня захисту дорослих пасажирів проводиться на підставі результатів випробувань на удари спереду, збоку і ззаду. Завдяки закладеній ударопрочности, а також заходам, вжитим для полегшення подальшої евакуації та порятунку, модель продемонструвала рівень захисту 87%. Ступінь захисту дітей становить 89%.
Основу цієї оцінки складають три важливих аспекти: захист системами утримання дітей в разі переднього або бокового удару, можливість кріплення в автомобілі дитячих крісел різних розмірів і категорій, а також обладнання для безпечного перевезення дітей.
Крім ступеня захисту пасажирів автомобілів, в рамках випробувань Euro NCAP також визначається рівень захисту вразливих учасників дорожнього руху, таких як пішоходи та велосипедисти, який забезпечують системи автоматичного екстреного гальмування (AEB). Не менше значення випробувачі надають іншим стандартним асистуючим системам. Переваги ID.3 полягають в тому, що вже в стандартне оснащення всіх версій входять асистент руху по смузі Lane Assist і асистент контролю дистанції попереду з функцією автоматичного гальмування Front Assist.
Першою з усіх автомобілів Volkswagen модель ID.3 отримала центральну подушку безпеки для передніх пасажирів. Вона запобігає удар головами водія і переднього пасажира, ймовірний, наприклад, при бічному зіткненні.
Опціонально марка Volkswagen пропонує безліч інших висококласних систем допомоги водієві. У їх числі адаптивний круїз-контроль ACC з функцією прогнозування швидкості. Travel Assist дозволяє використовувати функцію автоматизованого управління на швидкості до 160 км / ч. Безпечного і розслабленому водінню також сприяють асистент руху в пробці, система контролю сліпих зон з функцією попередження про рух транспортних засобів ззаду, асистент аварійної зупинки і паркувальний автопілот.
Важливий критерій для оцінки безпеки автомобілів
Модель ID.3, що отримала найвищу оцінку, продовжила успіх інших моделей Volkswagen в випробуваннях за програмою Euro NCAP: недавно аналогічні результати показали нові моделі Golf і T-Cross. Випробування Euro NCAP служать важливим критерієм для оцінки рівня безпеки нових автомобілів в Європі протягом 20 років. В останні роки порядок проведення випробувань стає все більш суворим і зараз включає найрізноманітніші сценарії зіткнень. Наприклад, фронтальне зіткнення з перешкодою на швидкості 64 км / год з перекриттям 40%, бічний удар на швидкості 50 км / год і удар боком об стовп на швидкості 32 км / ч. Крім того, Euro NCAP встановлює більш суворі вимоги щодо стандартних систем допомоги водієві. Вся інформація про порядок проведення випробувань знаходиться у відкритому доступі і представлена на сайті www.euroncap.com.