Новий дизайн Volkswagen ID.R
Електричний гоночний автомобіль ID.R перейняв стилістичні та кольорові особливості сімейства Volkswagen ID.
- Здійснюється тісна взаємодія автоспортивного підрозділу та відділу дизайну в Ганновері і Вольфсбурзі.
- Команда Volkswagen Motorsport візьме участь в заході Goodwood SpeedWeek, яке відбудеться в жовтні, на автомобілі ID.R
З моменту запуску проекту в 2018 році повністю електричний гоночний автомобіль, створений командою Volkswagen Motorsport, з'являвся в сірому, синьому і червоному кольорах. За цей час він встановив п'ять рекордів на трьох континентах. На заході Goodwood SpeedWeek, яке буде проходити з 16 по 18 жовтня, гоночний автомобіль постане в новому синьо сріблястому вбранні. Команда дизайнерів Volkswagen навмисно вибрала ці відтінки. Синій - це колір команди Volkswagen Motorsport, а сріблястий відтінок використовується в колірній палітрі для ID.3, першої серійної моделі в лінійці повністю електричних автомобілів Volkswagen. Щоб підкреслити тісний зв'язок з сімейством ID., На заході Goodwood SpeedWeek поряд з ID.R з'явиться і модель ID.3. Перша модель нового покоління повністю електричних автомобілів надійшла в продаж 20 липня. Марка початку поставки особливої версії ID.3 1st Edition, тираж якої обмежений 30.000 одиницями.
Кольори нового дизайну для моделі ID.R - лише одна з рис спортивного флагмана, відображених у всій лінійці виходять на ринок електричних автомобілів, а також в моделях сімейства ID. від Volkswagen. «Зрозуміло, колірна схема - одна з основних характеристик, що привертають увагу», - зазначає Марко Павоне (Marco Pavone), керівник відділу дизайну екстер'єру Volkswagen. Крім обраних кольорів, автомобіль відрізняють елементи зі стільниковою структурою. У моделі ID.3, наприклад, вони розміщені на передньому бампері і задніх стійках кузова. А в моделі ID.R з двигуном потужністю 680 к.с. стільникова структура не просто служить прикрасою кузова, вона також стилізована під британський національний прапор на честь заходи Goodwood SpeedWeek. Форма сот повторюється також в композитних матеріалах несе корпусу кузова і аеродинамічних компонентах електричного гоночного автомобіля.
Особливі вимоги до дизайнерів ID.R
Чорна дах - ще одна відмінна ознака всього сімейства ID. «У моделі ID.R плівка застосовується лише до плечової лінії несе корпусу кузова, вище її продовжує алюмінієва рамка вітрового скла, що йде в бічній повітрозабірник, нагадуючи задню стійку, - зазначає Марко Павоне. - Це традиційний елемент сімейства ID., Спочатку з'явився в моделі ID.3. Такий хромований акцент присутній також на передній стійці, поперечині каркасу даху і задній стійці. Ці елементи характерні для всіх моделей ID. ».
Близькість до сімейства ID. була важливим вихідним умовою, поставленою перед командою дизайнерів. «Нашим завданням було розробити легко впізнаваний автомобіль з сімейства ID., - зазначає Марко Павоне - Звичайно, це дуже складна робота, оскільки при розробці дизайну потужного автомобіля потрібно приділяти увагу іншим питанням. Але ми впоралися, незважаючи на складності з аеродинамікою, і я сподіваюся, що клієнти та шанувальники автоспорту дізнаються в цьому автомобілі члена сімейства ID., Навіть якщо прибрати всі відповідні написи ».
Плівка виграє у вазі в порівнянні з фарбою
В процесі розробки команда дизайнерів стикалася з різними специфічними складнощами, такими як обмежені можливості плівки як матеріалу для оформлення кузова. «Колісні арки ID.R значно витягнуті вгору. Тому потрібно наносити плівку на вигнуті поверхні, - зазначає Марко Павоне. - Щоб плівка могла повторити форму поверхні, її потрібно нагрівати в процесі нанесення. Однак властивості розтяжності плівки обмежені. При зайвому зусиллі вона може порватися. Якщо на плівку нанести зображення типу стільникової структури ID., А потім деформувати її в трьох площинах, малюнок втратить первісний вигляд. Можливості дизайну фактично обмежені властивостями поверхні, на яку буде нанесена плівка з урахуванням її деформації ».
У зв'язку з цим розглядалися різні можливості нанесення фарби на деталі ID.R. «У кінцевому рахунку ми завжди поверталися до плівки, оскільки вона дозволяє зробити кузов автомобіля легше, ніж фарба. Адже в автоспорті вага має критично важливе значення », - доповнює Марко Павоне. З естетичної точки зору, фарбування спрощує процес реалізації дизайнерського задуму. «При хорошому освітленні металізована фарба завжди виглядає краще, ніж плівка, оскільки вона дає більш широкі можливості для моделювання форм і створює ефект глибини», - зазначає Павоне. Спільна робота з командою Volkswagen Motorsport над четвертим проектом по розробці дизайну для моделі ID.R завершена успішно: електричний гоночний автомобіль став безперечним представником сімейства ID. «Я бачу що то сучасне. І розумію: це електричний автомобіль, і він з сімейства ID. », - зазначає керівник відділу дизайну екстер'єру Volkswagen.