Порше Захід Новини

Свіжі та актуальні новини від Порше Захід.

  1. Новини
  2. Новий Audi S8 — захоплююча потужність у преміум-класі
03.07.2019
Новини від Ауді

Новий Audi S8 — захоплююча потужність у преміум-класі

-Високопродуктивний двигун V8 потужністю 420 кВт, що розвиває крутний момент у 800 Нм - Унікальна комбінація інноваційних систем підвіски забезпечує видатні динамічні якості автомобіля вже в заводській комплектації - Типова модель S: дизайн привертає увагу до впевненої елегантності динамічного атлета

1

Інгольштадт, 2 липня 2019 р. — Новий Audi S8 поєднує прогресивну розкіш з динамічним атлетизмом, доводячи до ідеалу свою репутацію еталонного втілення слогану Vorsprung durch Technik завдяки використанню інноваційних систем підвіски. Його восьмициліндровий двигун 4.0 TFSI з подвійним турбонаддувом розвиває потужність у 420 кВт (571 к. с.) і видає неймовірні 800 Нм крутного моменту. Комбінація з технологією м’якого гібриду (MHEV) забезпечує ідеальний симбіоз ефективності й комфорту з вражаючою продуктивністю. Предиктивна активна підвіска, динамічна система рульового керування всіма колесами й повний привод quattro зі спортивним диференціалом у базовій комплектації слугують запорукою видатних динамічних характеристик автомобіля вже в заводському виконанні. Новий Audi S8 використовує специфічні елементи дизайну для вираження спортивної елегантності вишуканого розкішного седана з бездоганною точністю.

Вражаюча продуктивність: двигун

Високопродуктивний силовий агрегат Audi S8, що являє собою поєднання двигуна V8 з технологією м’якого гібриду, пропонує не лише максимальну плавність роботи, але й вихідну потужність у 420 кВт (571 к. с.) і крутний момент у 800 Н·м, а два турбонагнітачі дозволяють гарантувати доступність цієї шаленої потужності в будь-якій ситуації. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год. Гільзи циліндрів із залізним напиленням в алюмінієвому картері сприяють зниженню тертя задля виняткової плавності роботи. Заслінки системи випуску відпрацьованих газів, що активуються автоматично, підкреслюють вражаюче звучання.

Емоції й динаміка на рівні спорткара поєднуються з комфортом та економічністю. Система середнього гібриду (MHEV) постійно працює над зниженням споживання пального. Її стартер-генератор з ремінним приводом, що живиться напругою 48 В, і додаткова літій-іонна батарея забезпечують можливість руху накатом з вимкненим двигуном, швидкий перезапуск та роботу системи «старт-стоп» у розширеному діапазоні швидкостей. У режимі повсякденної експлуатації економія пального може сягати 0,8 л на 100 км. Система відключення циліндрів cylinder on demand, яка деактивує окремі циліндри в разі зниження навантаження, сприяє додатковому підвищенню економічності. Аудіосистема автомобіля оснащена активною системою шумозаглушення, яка забезпечує відсутність набридливого шуму в салоні задля максимального комфорту.

Точне вираження спортивної елегантності: дизайн

Прогресивний та елегантно-плавний дизайн лінійки у випадку з новим Audi S8 отримав кілька нових акцентів. Сміливі елементи дизайну інтер’єру та екстер’єру ідеально розкривають спортивний характер. Для спортивного седана довжиною 5,17 м доступні колісні диски діаметром до 21 дюйма. Елементи дизайну переднього бампера, накладки порогів і корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду, а також два спарені патрубки системи випуску відпрацьованих газів, характерні для S-серії, підкреслюють спортивний та прогресивний характер автомобіля. Як опція також доступний пакет стилізації Black. Клієнтам пропонується вибір з дев’яти вишуканих кольорів і світів дизайну, включно з призначеним для просторого салону пакетом Audi design selection у кольорі Pastel Silver, який створює розслаблену атмосферу розкішної зони відпочинку. Тут верхня вставка нової конструкції, доступна ексклюзивно для Audi S8, виготовлена з карбону Vector з особливим 3D-ефектом глибини. Безпосередньо під нею розташована вставка з темного матованого алюмінію. Перелік світлових приладів включає варіанти аж до світлодіодних фар HD Matrix з технологією Audi laser light і виготовлених за технологією OLED задніх ліхтарів. На великих ринках (у Китаї, США, Канаді та в Південній Кореї) Audi S8 буде доступний вперше й виключно у версії з подовженою колісною базою. Збільшена довжина й маса автомобіля означають значне підвищення комфорту для пасажирів завдяки більшому простору для голови та ніг.

Прогресивність і сучасність: оснащення

Кожна деталь нового Audi S8 відображає характер спортивної розкішної моделі. Однією з ключових особливостей є передбачені в базовій комплектації комфортні контурні сидіння з можливістю персоналізації, оздоблені в спортивному стилі. Сидіння оснащені численними регулюваннями з електроприводом, боковими виступами з пневматичним регулюванням і системою підігріву з трьома рівнями інтенсивності, що регулюються окремо для кожного сидіння. Додатково в якості опції доступні функції вентиляції та масажу. Покупцям доступні два варіанти першокласної шкіри — Valcona та Unikat. Задні сидіння Audi S8 також оснащені численними функціями, що забезпечують винятковий комфорт і першокласну атмосферу.

38 систем допомоги водію, які Audi пропонує для нового S8, поділені на пакети City і Tour. З-поміж широкого переліку систем допомоги водію на окрему увагу заслуговує асистент Adaptive Cruise Assist. Він поєднує функціональність адаптивного круїз-контролю, асистента руху в заторах Traffic Jam Assist і системи відстеження смуги руху Lane Tracking. У поєднанні з асистентом Efficiency Assist з прогнозуванням він завбачливо уповільнює та прискорює Audi S8 з урахуванням ситуації попереду. У складі пакета систем допомоги City система безпеки Audi pre sense side поєднується з системами pre sense front і pre sense rear, утворюючи систему контролю руху довкола автомобіля Audi pre sense 360°. Якщо система виявляє неминучий боковий удар, вона може разом з предиктивною активною підвіскою миттєво підняти кузов на 80 мм. У результаті поріг займає положення, в якому забезпечується більш ефективне поглинання енергії удару, що дозволяє пом’якшити потенційні наслідки зіткнення для пасажирів.

«Мозком» систем допомоги водію нового S8 слугує високопродуктивний блок оброблення даних — центральний контролер систем допомоги водію (zFAS). Він постійно розраховує диференційовану модель оточення автомобіля, спираючись на дані датчиків. Повний перелік оснащення включає п’ять радарних датчиків, шість камер, дванадцять ультразвукових датчиків і лазерний сканер.

Динамічні якості автомобіля: активна підвіска, динамічна система рульового керування всіма колесами й привод quattro зі спортивним диференціалом

Завдяки унікальній комбінації інноваційних компонентів підвіски флагманська модель однаково добре поводиться в будь-яких режимах руху, дозволяючи насолоджуватися як спокоєм розкішного седана, так і запальною динамікою спорткара. У базову комплектацію нового S8 входить предиктивна активна підвіска. Ця високотехнологічна система, що працює в комбінації з адаптивною пневматичною підвіскою, може піднімати й опускати кожне колесо окремо за допомогою електромеханічних сервоприводів. Це дозволило вперше забезпечити можливість активного керування нахилом кузова в будь-яких ситуаціях і значно обмежити коливання автомобіля у вертикальній і горизонтальній площинах під час прискорення або гальмування. Фронтальна камера, яка виявляє великі нерівності дороги, дозволяє робити це заздалегідь. Новий Audi S8 може бути як надзвичайно комфортним розкішним седаном, так і справді динамічним спорткаром — тут усе залежить виключно від водія. Система Audi drive select дозволяє обирати з-поміж п’яти профілів. Новим режимом став «Comfort +». Він дозволяє перетворити навіть проходження поворотів на джерело приємних вражень: у поворотах кузов нахиляється на кут до 3°, щоб зменшити поперечне прискорення, яке впливає на пасажирів. У режимі «dynamic» S8 проходить повороти більш динамічно. Максимальний крен при швидкісному проходженні поворотів становить усього приблизно 2,5°, тоді як у моделях зі стандартною підвіскою цей показник становить приблизно 5°. Ситуаційний розподіл інерційних моментів крену забезпечує можливість автоматичного керування з нейтральною керованістю або мінімальною схильністю до надмірної поворотності. Активна підвіска дозволила реалізувати ще одну функцію. При натисканні на ручку дверей кузов швидко піднімається на 50 мм задля більш комфортної посадки чи висадки.

Audi S8 заново визначає фізичні межі можливостей завдяки динамічній системі рульового управління всіма колесами. Вона дозволяє незалежно коригувати кути повороту коліс на задній і передній осях. Завдяки цьому забезпечується безпосередня спортивна реакція рульового управління під час руху з низькою й помірною швидкістю та виняткова стабільність на автомагістралях і при проходженні крутих поворотів, що дозволило вирішити давній конфлікт цілей. Під час проходження поворотів на великій швидкості спортивний диференціал активно розподіляє крутний момент між задніми колесами. При входженні в поворот або під час прискорення в повороті більша частина крутного моменту спрямовується на зовнішнє колесо. Завдяки цьому автомобіль буквально втискається в поворот, від самого початку усуваючи тенденцію до недостатньої поворотності. У разі виникнення тенденції до надмірної поворотності спортивний диференціал на задній осі спрямовує крутний момент на внутрішнє колесо, щоб стабілізувати S8. Динамічна система рульового управління всіма колесами, спортивний диференціал і предиктивна активна підвіска входять до переліку стандартного оснащення. Взаємодія цих систем є унікальною для свого класу й забезпечує збалансовану та спортивну керованість у будь-яких ситуаціях. Клієнтам пропонуються опціональні високоефективні вуглецево-керамічні гальмівні диски діаметром 420 мм для передньої осі й 370 мм для задньої. Керамічні гальма з внутрішньою вентиляцією вирізняються стійкістю до зношення й разом із супортами на 9,6 кг легші, ніш чавунні диски. Кожен з передніх супортів має десять поршнів.

Цифровий інтелект: органи керування і зв’язок

Новий Audi S8 пропонує передові високотехнологічні можливості, що включають нові цифрові сервіси та сучасні засоби зв’язку. У новому Audi S8 використовується повністю цифрова концепція управління MMI touch response. Водій керує практично всіма функціями за допомогою двох великих дисплеїв. Крім того, водієві доступна система голосового управління з функцією розпізнавання природної мови, яка пропонує практично необмежену свободу при формулюванні запитань і команд. Відповіді надаються з використанням інформації, що зберігається в бортовій пам’яті або у хмарному сховищі. Крім того, в якості опції доступний голосовий асистент Alexa від компанії Amazon на основі хмарних технологій. Уся пов’язана з параметрами руху інформація виводиться на цифрову панель приладів Audi virtual cockpit, для якої передбачені два режими відображення. У режимі водіння тахометр і спідометр відображаються у вигляді двох великих циферблатів, тоді як у мультимедійному режимі центральне місце займає мапа. В обох режимах використовуються доступні ексклюзивно для серії «S» червоні графічні деталі. Крім того, в настройках системи MMI можна обрати для віртуальної панелі приладів Audi virtual cockpit спеціальний режим відображення «S-performance», у якому центральне місце займає тахометр у вигляді прямокутного стовпчикового індикатора, а потужність і крутний момент відображаються у відсотках. Опціональний Head-Up-дисплей може виводити важливу інформацію на вітрове скло.

Система MMI navigation plus виконує в новому S8 функцію інформаційно-мультимедійного центру. На додачу до інтеграції голосового сервісу Alexa від Amazon широкий перелік Audi connect включає численні сервіси на базі технології car-to-X, які використовують можливості «колективного інтелекту» парку автомобілів Audi. Новинкою в цьому переліку є система сповіщення про світлофори, яку Audi поступово впроваджує в деяких європейських містах. Завдяки взаємозв’язку з міською інфраструктурою автомобіль отримує з сервера інформацію від центрального комп’ютера системи сповіщення про світлофори, щоб водій міг підібрати швидкість, яка дозволила б під’їхати до наступного світлофора на зелене світло. На цифровій панелі приладів Audi virtual cockpit відображаються індивідуальні рекомендації щодо швидкості, а також залишок часу до загоряння зеленого сигналу, якщо водій вже зупинився на червоне світло світлофора. У такий спосіб система сприяє водінню в завбачливому й економічному стилі та створює умови для безперешкодного руху транспортних засобів. Довершують перелік сервісів на базі технології car-to-X онлайн-інформація про дорожні знаки, інформація про потенційні небезпеки й сервіс паркування на вулицях. Додаток myAudi з’єднує автомобіль зі смартфоном власника, дозволяючи з легкістю надсилати пункти призначення в автомобіль з власного дивана. Інтерфейс Audi для підключення смартфонів дозволяє користуватися в автомобілі технологіями Apple Car Play чи Android Auto за допомогою бездротового з’єднання. Лінійку мультимедійного обладнання нового S8 доповнюють високотехнологічні компоненти, такі як аудіосистема Bang & Olufsen 3D Advanced Sound System і комплект Audi phone box.

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.