Ніко Росберг тестує електричний спорткар Volkswagen ID.R
Чемпіон світу в класі «Формула-1» 2016 року за кермом гоночного електромобіля на трасі Нюрбургринг, його унікальні враження від моделі ID.R та його підтримка переходу на електропривідні транспортні засоби
Гоночний автомобіль, знаменитий своїми рекордами і чемпіон світу в класі «Формула-1».
На гоночній трасі Нюрбургринг (Nürburgring) пілотом електромобіля Volkswagen ID.R став особливий гість: Ніко Росберг (Nico Rosberg), чемпіон світу в класі «Формула-1» 2016 року, який вивів на трасу гран-прі в районі Айфель (Eifel) ( Німеччина) електроприводних гоночний автомобіль потужністю 680 к.с. Після завершення кар'єри в «Формулі-1», будучи шанувальником електричних автомобілів, Ніко інвестував в технології майбутнього. Серед його починань варто відзначити організацію фестивалю Greentech, відомого своєю екологічною спрямованістю. 35-річний гонщик проявляє особливий інтерес до компаній, які розробляють інноваційні рішення і пропонують екологічно безпечні концепції в сфері транспортних засобів. На трасі Нюрбургринг він вперше сів за кермо моделі Volkswagen ID.R в якості тестера і авторитетного блогера. Після заїзду Росберг зазначив в соціальних мережах, що електромобіль володіє характеристиками, з якими раніше йому доводилося стикатися тільки в «Формулі-1».
Чемпіон світу в класі «Формула-1» в своїй стихії
Незважаючи на дощ, вітер і температуру нижче 10 градусів за Цельсієм на трасі Нюрбургринг, посмішка не сходила з обличчя Ніко Росберга, коли він сідав у крісло водія електромобіля ID.R, на рахунку якого п'ять рекордів на трьох континентах. «Давно я вже не керував справжнім гоночним болідом під дощем, але в ID.R я відчував себе дуже впевнено. Даний електромобіль доставляє неймовірне задоволення від водіння, - після заїзду зазначив 23-разовий переможець гран-прі «Формули-1». - Тяга, розгін, притискна сила - все це було мені дуже добре знайоме. Вітаю інженерів марки Volkswagen, яким за допомогою моделі ID.R вдалося зробити значний крок вперед у сфері електричної мобільності. Завдання автоспорту полягає в тому, щоб концептуально змінювати транспортні засоби. Змагання повинні бути платформою для випробувань і розробок, щоб спростити перенесення технологій в серійне виробництво. Саме таким чином розвивається ситуація з моделями ID.R і ID.3 ». «Нам дуже приємно, що Ніко захотів протестувати модель ID.R. Задоволення від водіння нашого електромобіля, отримане чемпіоном світу в класі "Формули-1", - відмінний відгук », - зазначив Свен Смітс (Sven Smeets), директор автоспортивного підрозділу марки Volkswagen.
ID.R: технологічна платформа лінійки моделей ID.
В даний час в активі електричного боліда Volkswagen ID.R значаться п'ять рекордів: абсолютні рекорди в змаганнях з підйому на гору Пайкс-Пік (Pikes Peak) в штаті Колорадо (США), з підйому на пагорб в Гудвуді (Goodwood Hill) (Великобританія) , з підйому на гору Тяньмень (Tianmen) в Чжанцзяцзе (Zhangjiajie) (Китай), а також рекорди подолання «Північної петлі» на трасі Нюрбургринг (Німеччина) і гоночного кола на трасі Більстерберг (Bilster Berg) (Німеччина) серед електромобілів. Результати випробувальних і рекордних заїздів враховуються при розробці серійних електромобілів лінійки ID., В яку вже входять компактний електромобіль ID.3 і електромобіль ID.4 класу SUV.